13 iunie 2010

Lamai umplute cu pasta de ton si masline

Am gasit o imagine interesanta pe un site culinar italienesc. Pasta de ton fac mereu, insa modul de prezentare mi-a atras atentia si mi-am zis ca trebuie sa fac si eu cu prima ocazie. Zis si facut ;)




Ingrediente:
3-4 lamai mari, proaspete
2 x 120 gr conserve ton in ulei de masline
4-5 masline negre
100 gr unt
sare si piper dupa gust
zeama de la o jumatate de lamaie

Timp de preparare:
20-25 minute

Dificultate:
Redusa

Mod de preparare:

Timpul de preparare ar fi si mai scurt insa operatiunea de pregatire a lamailor dureaza putin mai mult..
Lamaile se spala cu apa din abundenta apoi se taie un capacel din partea superioara, pentru a putea goli continutul lamailor cu ajutorul ustensilei de curatat legume.

Eu am folosit ton Rio Mare in ulei de masline insa se poate folosi orice fel de ton sau peste preferat.

Se marunteste tonul cu furculita, apoi se adauga sarea, piperul si zeama de la o jumatate de lamaie.



Se amesteca bine pana se obtine o pasta omogena apoi se adauga untul, taiat cubulete mici, pentru a putea fi inglobat mai usor pastei de ton. Se amesteca bine toate ingredientele apoi se adauga maslinele taiate bucatele marunte.
Se umplu lamaile cu pasta de ton si se tin la rece pana la consumarea lor.

Mod de servire:

Se recomanda a se consuma alaturi de sucul de lamaie cu pulpa de fruct, proaspat si natural, obtinut din golirea lamailor.

Tips:
Pentru obtinerea unei paste mai fine se poate folosi mixer-ul, in functie de preferinte.


Spor si Bon appétit ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

autor prezent pe gateste inteligent top-portal - Director Linkuri Un widget cool pentru blogul tau! toateBlogurile.ro EnterClick Director Web Top 100 Cooking Sites on Top100Add.com - Add your Site, Boost Your Traffic!