8 septembrie 2010

Haideti la Cluj la Campionatul International de gatit in aer liber!

Weekend-ul acesta, intre 10 si 12 septembrie 2010 se desfasoara Cupa Polus Center Cluj a Campionatului International de Gatit in aer liber.
Dumnica 12 septembrie orele 11, Maestrul Tibi Kiss Budai va gati 210 pui intr-o singura tigaie de de 15 metri patrati, incercand astfel sa doboare recordul mondial in gastronomie.

Mai multe detalii despre program si inviatii speciali accesand site-ul oficial al campionatului. ma gasiti si pe mine printre spectatori :P

Surse: http://www.campionatdegatit.ro si www.adevarul.ro

Update 13.09:
Am fost si eu acolo, am ajuns doar in ziua doborarii recordului mondial si am plecat la timp pentru a nu asista la ceea ce vazusem si la stiri despre ziua de sambata...parerea mea e de prisos la cate s-au scris, in presa sau pe blog-urile consacrate...

Am facut o poza reprezentativa, Maestrul Tibi Kiss Budai a stabilit un nou record mondial



mi-am cumparat o carticica cu tematica :) si am plecat acasa.




Spor si Bon appétit ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

autor prezent pe gateste inteligent top-portal - Director Linkuri Un widget cool pentru blogul tau! toateBlogurile.ro EnterClick Director Web Top 100 Cooking Sites on Top100Add.com - Add your Site, Boost Your Traffic!