14 iunie 2010

Bilute de branza tavalite prin cereale integrale

De cand am acest blog, mai mereu in pauza de masa vorbesc cu colegii despre retetele postate, cine ce a mai facut bun de papa... saptamana trecuta colegul meu Razvan avea ceva bun de papa - Trufe din urda cu fulgi de ovaz le numeste Lorena, prietena lui. Mi-au placut si rapid am cerut reteta, pe care am adaptat-o dupa ideile si preferintele mele :) Am inteles ca si Lorena se pricepe la Inventii in bucatarie asa ca o mai astept cu idei ;) Eu le-am dat o denumire descriptiva...




Ingrediente:
150 gr urda
150 gr branza de burduf
2-3 linguri porumb
2 felii subtiri sunca afumata
cereale integrale (ovaz, secara, grau germinat)
1 ardei capia rosu
1 fir ceapa verde
1 lingurita chimen
patrunjel verde tocat
4-5 masline negre
1 fir ulei de masline
sare si piper dupa gust

Timp de preparare:
15-20 minute

Dificultate:
Redusa

Mod de preparare:

Se taie legumele si sunca cubulete marunte, se pregatesc pe un platou intins cereralele integrale



Se rade urda si se pregateste branza de burduf



Eu am ales sa amestesc branza si sa o impart in 2 parti egale, sa combin o parte cu sunca, masline si ceapa verde, iar celalata parte cu porumb, ardei rosu, masline si chimen. Se formeaza cu mana bilute de ce dimensiuni doresti (din cantitatile mentionate mie mi-au iesit in jur de 22 bilute) eu le-am facut medii :) apoi se tavalesc bilutele prin cereale integrale pana se imbraca bine.




Se tin la frigider cateva minute apoi sunt numai bune de servit.

Mod de servire:

Se pot consuma ca atare, deoarece sunt satioase datorita branzei, legumelor si cerealelor integrale.

Tips:
Pentru un plus de prospetime se pot servi pe pat de rosii feliate si consumate impreuna.

Stiati ca...
Cerealele integrale constituie nu numai o sursa bogata de fibre ci si o sursa insemnata de complex de vitamine B, minerale si proteine?


Spor si Bon appétit ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

autor prezent pe gateste inteligent top-portal - Director Linkuri Un widget cool pentru blogul tau! toateBlogurile.ro EnterClick Director Web Top 100 Cooking Sites on Top100Add.com - Add your Site, Boost Your Traffic!